17 December

& nu är det bara en vecka kvar till den stora dagen. Men en dag som kanske inte kommer att bli detsamma. Det kommer inte att bli som alla andra julafton jag har haft varje år tillsammans med alla i min familj. Men jag får se till att göra det bästa utav situvationen och försöka få en bra kväll endå. Så blir en mys kväll hemma med lite julmat med peter ifall. Ska fira jul med mamma på måndag! Men har ej handlat nått :( Jobbar 24 timmar om dygnet näst in till så tiden har ej funnits där. Men får se till att fixa det till i helgen.

Nu ska vi ( jag & Peter ) hem till mammi och syster och göra pepparkakor och göra knäck. Så återkommer senare kanske med lite bilder med vem vet. Nää nu drar jag. pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0