December 7/12

Hej alla sötnosar! Gud vad dålig jag har varit på att skriva här märker jag. Vet inte riktigt varför jag inte skrivit någonting men har helt enkelt inte haft tid till det, då jag jobbar 24 timmar om dygnet typ. HAr ju flyttat nu med så har varit fullt upp med flytten med! Så nu har jag äntligen landat och kommit i ordning i min lägenhet vilket känns underbart. Ja vad händer annars i mitt liv? Inte så mycket just nu förutom att jag jobbar hela tiden och den dagen jag är ledig så brukar det bli städ och tvätt så finns inte så mycket tid över till annat. Idag började jag morgonen med en kopp kaffe vid 05 tiden då jag klev upp ur sängen. Slängde i mig kaffet och fixade i ordning mig för att sedan ta mig till jobbet. Var sjukt trött i morse vill jag lova men jobbade ju bara 06-12 vilket var helt underbart. Nu har jag tvättat lite så jag och peter väntar just nu på att ullared ska börja :) Tycker det är sjukt roligt att kolla hur mycket folk handlar, och jag vill lova er att jag vill åkma dit snart och det ska det bli. En vän på jobbet erbjöd mig att åka med i februari så då slår jag till. Nej nu ska jag inte sitta här och babbla en massa skit utan vi hörs senare. Ta hand om er så länge! puss och kram!


Bjuder på denna ur snygga bild på mig ( eller inte ) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0